KELANA SEMERAH BATU PAHAT JOHOR





Selamat datang ke blog kami..Bina Insan Melalui Pengakap..



Welcome to our blog..Developing Humanism through Scout

Thank you for visiting!!






Wednesday, May 6, 2009

AKTIVITI MEI 2009


Beberapa aktiviti dijangka akan dijalankan atau disertai oleh pasukan.Antaranya:

1. Perkhemahan Pengakap Muda & Remaja dirancang akan dijalankan pada 29 Mei-1 Jun 2009 (4 hari 3 malam)anjuran Pasukan Latihan Pengakap Zon Semerah dan PKC. Ahli terlibat secara langsung sebagai Urusetia, AJK Kerja, Jurulatih, Penilai dan Pengurusan Makanan.Hubungi En.Hanafi untuk maklumat lanjut.

2. Lawatan ke Jambori Melaka Bandaraya Bersejarah.. Pasukan merancang akan melawat ke aktiviti tersebut selepas tamat PPMR di atas atau pada malam penutupan rasminya (1 hari / malam).Sekiranya berminat, hubungi pasukan untuk pengesahan penyertaan.

3. Latihan Memimpin - Pengurusan Menuju Ke Pengakap Raja.. Satu aktiviti akan dijalankan yang mana ahli pasukan akan didedahkan dengan pengurusan Pengakap Remaja ke Ujian Pentarafan Pengakap Raja. Hubungi En.Hanafi untuk maklumat lanjut (2 hari 1 malam)..

4. Kursus Latihan Untuk Jurulatih Siri 02 Peringkat 01 (2 hari 1 malam / 3 hari 2 malam)dijangka diadakan dalam bulan Mei atau Jun disebabkan ahli yang berada di Universiti dijangka ada kerana bercuti. Sahkan penyertaan anda dengan En.Hanafi..

1 comment:

Anonymous said...

salam..

xtvt ni djalankan selama berapa hari?