KELANA SEMERAH BATU PAHAT JOHOR





Selamat datang ke blog kami..Bina Insan Melalui Pengakap..



Welcome to our blog..Developing Humanism through Scout

Thank you for visiting!!






Tuesday, February 9, 2010

MAJLIS PENGANUGERAHAN MANIKAYU 2010


Tahniah dan syabas diucapkan kepada ahli yang telah dianugerahkan Manikayu Pengakap Negeri Johor dalam majlis yang telah disempurnakan di Universiti Teknologi Tun Husseion Onn Malaysia (UTHM), Parit Raja, Batu Pahat Johor pada 17hb.Januari 2010 lalu..Penerima tersebut adalah En.Abdul Hadi bin Mohamed Zainal dan En.Mohd.Radzi bin Mahbob..Tahniah juga kepada semua penerima anugerah pada majlis tersebut dan diharapkan agar dapat menjadi motivasi untuk menjalankan tanggungjawab dan tugas sebagai pemimpin Pengakap yang berjaya..
Petikan Utusan Malaysia Online..
SERAMAI 65 ahli pengakap pelbagai peringkat di negeri ini menerima anugerah manik kayu anjuran Persekutuan Pengakap Negeri Johor baru-baru ini.
Dengan penganugerahan tersebut, para peserta kini diiktiraf sebagai pengakap kanak-kanak, muda, remaja dan kelana dalam persatuan itu.
Majlis penganugerahan sijil kepada peserta yang diadakan di Dewan Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM), Batu Pahat, Johor itu disempurnakan Ketua Pesuruhjaya Pengakap Negara, Datuk Kaharudin Momin.
Turut hadir pada majlis itu ialah Pesuruhjaya Pengakap Negeri Johor, Yaacob A. Karim.

No comments: